Saturday, 20 August 2011

Akehtan~~

kegembiraan???
Kegembiraan yg pernah kecapi dulu telah lama menghilangkan diri...
yang tinggal cuma kesedihan sahaja...
sukar nak hapus kesedihan ini...
sebab kita selalu teringat apa  yg telah berlaku dahulu..
Senyuman??
seyuman pun hilang juga...
di raut wajah ini hanya senyuman palsu dipaparkan..
biarlah hati yang menanggung kesakitan..
biarlah diri sendiri yang tahu...
biarlah diri menahan kesakitan yang ada..
walaupun kesakitan yang telah lama tersemat..
tapi sukar disembuhkan..
semoga Tuhan dapat menyembuhkan kelukaan dihati  ini..

Wednesday, 10 August 2011

kesakitan~~~

napa perlu aku menunggu pada orang yang xsudi dengan aku....
napa hati aku masih berdegil menyayangi dirinya walaupun dah byk disakiti...
aku cuba menerima semuanya dengan hati yang rela..
tapi terasa sakit sangat....
Arrrrrrggggggghhhhhhh....
benci gila dengan perasaan mcm ni...
mahu sahaja menjerit sepuas hati...
biar puas hati ini....
semoga Tuhan menguatkan hati ini...
semoga juga aku masih dapat kawal diri ini...
setelah 2 bulan aku buah semua masa aku....
tenangkanlah diri ini Ya Allah...

Sunday, 7 August 2011

ANDAI TERSALAH ARAH..

BERIKAN KU TANDA

AGAR KAU TERIMA YANG SEBAIKNYA...

JIKA CINTA CINTA HANYA SEMENTARA

IZINKANLAH AKU MENYAYANGIMU SELAMANYA...
WALAU TINGGI BISA KU TERBANG DI LANGIT..

WALAU SEDALAM MANA AKAN KU SELAMI..

KERANA KASIH SAYANG SEDALAM ITU..

MEKAR BILA KU.....

DEKAT DISISIMU...~~~

Thursday, 4 August 2011

2 month~~

da cukup 2 bulan semuanya berlalu..
try untuk terima kenyataan semuanya
tapi susah...
ada shj yg dalam kepala ni..
sesungguhnya Allah bg dugaan yg amat besar bg aku
untuk aku terima semuanya...
tiap-tiap hari meratapi apa yg berlaku dalam hidup aku..
aku cuma dapat menangis dalam hati jep...
Arini..
aku dah berbohong...
aku bgthu yg aq da xsyg dia lg...
dan aku da mengenali seseorang..
seriously..
aku dah xthu mcmna lg..
sbb aku xnk dia risaukn aku lg..
walaupun rasa saket sendiri..
tp aku puas hati sebab aku try buat dia xrisaukan aku lg..
walaupun berat nk melepaskannya....
tapi aku terpaksa juga..
untuk kebahagiaan dirinya..
semoga dia berbahagia dengan pilihan hatinya...
^^

menyAyAngi sEsEorAnG~~~~

awk....
thanks sbb membuat saya memyayangi awk....
thanks juga sebab awk buat sy bahagia time tu...
awk...
pernah x awk tahu yang saya syg awk??
mmg saya mengaku sy ramai kawan lelaki...
tapi sedikit pon hati sy xpernah nak berubah...
xpernah nak berubah kat owg lain..
awk...
kemana-mana sy pergi...
sy alwiz igt kan awk...
sedikit pon xpernah untuk sy melupekan awk...
cuma sy ego utk bgthu semua tu...
awk...
sy thu sy byk kekurangan..
tapi awk boleh ker terima kekurangan sy??
sy cuba utk merubahkanya awk...
hmmmm...
tapi...
nape skrg awk baru nak pergi dr idup sy?
nape awk wat sy mcm ni??
npe awk??
awk pergi tanpa sebarabg kata...
awk tinggalkan sy..
awk da janji xkan tinggalkan sy..
tp mana semua janji-janji awk...
awk thu x??
tiap-tiap ari sy sedih kehilangan awk..
sedih sgt...
walaupun alwiz terukir senyuman dkt bibir ni..
mgkin..
awk da tidak menyayangi sy lg..
mgkin tu kata2 awk utk sy jgn ggu hidup awk lg..
sy phm..
tp...
untuk pengetahuan awk..
tidak pernah sedikit pon sy melupekan awk..
sedikit pon xpernah...
sbb..
sy sayang n cinta kat awk sgt2...
sy harap awk bahagia dengan si dia..
walaupon aty sy derita...
terima kasih ats semuanye awk~~~

sedang berlari

berlari mengejar kebahagiaan. :)